جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 13, 2024
امام جمعه موقت بندرعباس

حوزه/ حجت‌الاسلام درویشی گفت: ما هرمزگانی ها از رئیس دولت چهاردهم توقع یک استاندار بومی، مومن، لایق، خادم و دلسوز داریم و همچنین بتواند برای آبادانی استان گام های بلندی بردارذ.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین قنبر درویشی امام جمعه موقت بندرعباس، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان، با سفارش تقوای الهی، اظهار کرد: رفتار والدین در درون خانه و نحوه برخودارها آنها بر فرزندان تاثیرات فراوانی دارد که در روند تربیت صحیح آنها اثرگذار است.

وی با بیان اینکه کار فرهنگی در خصوص تربیت فرزند کاهش یافته است، افزود: پدران و مادران نسبت به فرزنددار شدن و تربیت فرزند هراس نداشته و کسانی که به علت فقر از فرزنددار شدن جلوگیری می کنند نشانه ضعف ایمان است و توصیه می کنم نسبت به خدا امید داشته باشد.

امام جمعه موقت بندرعباس به مسئله جوانی جمعیت اشاره و بیان کرد: امروز جمعیت رو به پیری می رود و این زنگ خطری برای کشور ما و دیگر کشورهای اسلامی است و اجازه ندهید مانند کشورهای غربی با بحران یک جمعیت پیر روبرو شویم.

حجت‌الاسلام درویشی ادامه داد: خداوند در آخرالزمان مردم را به ۵ چیز امتحان می کند اول به ترس، گرسنگی، ضرر در مال، به جان ها و ثمرات زندگی در خطر می افتد چون داریم به ظهور نزدیک می شویم، و در این حکومت مهدوی که همه ما منتظر هستیم، کارها که پیامبران توفیق پیدا نکردند آنها را محقق خواهد شد.

وی عنوان کرد: ظهور زمانی اتفاق خواهد افتاد که جامعه و دنیا هنوز به بلوغ و رشد برسد و امروز این رشد و بلوغ دنیا خودش را نشان می دهد و این همه حمایت و پشتیبانی از مردم فلسطین و غزه نشانه بلوغ دنیا است.

خطیب موقت بندرعباس اضافه کرد: دولت سیزدهم به حق دلسوزی کرد و امیدواریم دولت چهاردهم نیز آن راه را ادامه دهد و مردم حواسشان جمع باشد و حمایت ما بستگی به حمایت ملی فقیه دارد.

حجت‌الاسلام درویشی ابراز کرد: ما هرمزگانی ها از رئیس دولت چهاردهم توقع یک استاندار بومی، مومن، لایق، خادم و دلسوز داریم و همچنین بتواند برای آبادانی استان گام های بلندی بردارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha